miércoles, 7 de noviembre de 2012

Tengo tiempo libre. Mi blog resurge // Astia dut. Nire bloga suspertzen da

Es lo que tiene estar en el paro. Por las mañanas "miro" cosas relacionadas con la comunicación en redes sociales y el marketing y preparo los "etxerako lanak" del Euskaltegi. Tengo tiempo, tanto que he descubierto que hasta me interesa la economía. ¡Se acabó, de momento, de pensar sólo en fútbol, baloncesto y demás! Tengo tiempo libre, y parte del mismo se lo otorgaré al blog, un blog bilingüe (perdonadme con las cagadas que cometa en Euskera) ¡He vuelto!

--------------------------------

Langabezian egoteak holako gauzak dakar. Goizetan Community Managerren gauzak begiratzen ditut eta Euskaltegiko etxerako lanak prestatzen ditut. Astia daukadanez, konturatu naiz ekonomia ere gustatzen zaidala. Futbolan edota Saskibaloian pentsatzeaz bukatu da, momentuz ! Aisialdi honetan bloga berriro eguneratuko dut eta elebiduna izango da. (barkadazue euskararkin daukadan ergozpenekin) Bueltatu naiz!